Для того, щоб під'єднати встановлений на Вашому ПК принтер до Google Cloud Print, Вам потрібно активувати таку функцію у Вашому браузері Chrome. Можливість активації Google Cloud Print на цей час присутня лише в Windows XP, 7, Vista. Підтримка Mac та Linux з'явиться найближчим часом.
1. Натисніть в правому верхньому кутку Chrome гайковий ключ.
2. Оберіть Options (в українській версії - Параметри).
3. Перейдіть на закладку Under the Hood (укр. - Під капотом), там спускаєтесь до самого низу та натискаєте на кнопку входу до Google Cloud Print.
4. Тепер заповнюєте поля логіну/паролю
Після успішного входу будете проінформовані, що у Вас все вийшло :)
Тепер Під капотом замість кнопки активації Хмарного Друку Ви побачите вимкнення та налаштування цієї функції
Далі через управління Хмарного друку, добавляєте свої принтери та радієте життю.
Переклад українською: Сергій Горіченко
За матеріалами Google
Немає коментарів:
Дописати коментар